zondag, november 26, 2006

In goed gezelschap

Vandaag nog eens de kans gehad om te lopen. Zondag was voor mij een doodgewone werkdag maar aangezien we redelijk vroeg gedaan hadden (1630hr) kon ik toch nog om 1700hr starten. Iedere dag, rond 1800hr, begint het hier te donkeren en mogen we niet veel later vertrekken wegens te gevaarlijk voor kwetsuren op het onverlicht en "geaccidenteerd" traject. Met een dreigend onweer boven het hoofd, een mooi klank en lichtspel voorspelt door onze weerman ter plaatse, ben ik toch maar vertrokken.
Mijn begeleiders waren onder andere; Garbage,Metallica, CCR, een jazzy Rod Stewart in zeer goede doen en U2. Aan een redelijk tempo vertrokken, Metallica had de kop, en aan een redelijk snel tempo de laatste km van de 7 gelopen. Daar heeft U2 voor gezorgd. Na 35' stond ik terug waar ik vertrokken was. Niet eens vermoeid wel doornat van het vele zweten. Een prima pittig, weliswaar kort trainingske. Wanneer ik de volgende oefenstonde inlas weet ik nog niet, maar Siouxie en Simple Minds zullen kop trekken. Vooral van Siouxie verwacht ik veel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Rod Stewart in goede doen? Kan je MP3-speler dan ook 78-toeren platen aan? ;-)
Siouxie rules!

Stefaan zei

@ Geert: ik kan er niet aan doen Geert, maar zijn laatste jazz (CD)uitstapje vind ik helemaal niet slecht. Op kwaliteit staat geen leeftijd hé