dinsdag, november 28, 2006

In het groen lopen?

Ik heb het nu niet over de mooie natuur waarin ik hier loop. Ook niet over mijn sexy outfit dat ik draag tijdens mijn trainingssessies. -mijn collega's te Evere zijn nog altijd jaloers op mijn looptenue- Ik heb het over het gevoel dat je hebt tijdens het lopen. In het rood lopen ken ik, dat heb ik al meermaals mogen meemaken. Hebben de geoefende lopers, de profs een kleur voor het moment dat ze niet in het rood aan het lopen zijn? Groen lijkt mij een kleur dat daarbij zou kunnen passen. Groen, de kleur van ... doorrijden, doorlopen, doorwandelen? (voor sommige toch)
Maar waarschijnlijk zijn er nog andere kleuren die nog een betere omschrijving geven voor bepaalde "loopemoties".
In het blauw lopen zou nog toepasselijker zijn. Zoals gisteren, 45' aan een (zeer) traag tempo, in een prachtige omgeving en met de juiste muziek. Het was hemels...blauw. Dus in het blauw lopen is eigenlijk nog beter. Als men het maar niet verward met het oplopen van een blauwtje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en als je te veel met de heupen begint te wiegen dan loop je in het roze :-)

Bert zei

Wit?
Zolang het niet zwart voor je ogen ziet loop je misschien in 't wit?
Zolang je daar in Afrika zat was je de 'blanke' (witte) man.
Hier val je niet meer zo op denk ik.