woensdag, november 08, 2006

Herr Seele cani cross

Beste sportievelingen, atleten, jullie weten niet wat gedaan op zondag 12 NOVEMBER. Ga eens naar St-Katelijne-Waver en bewonder Herr Seele die zijn debuut maakt op de canicross. Een ideale uitdag voor U en uw gezin en indien u wenst kan je zelfs deelnemen!
Ter gelegenheid van "Vlaanderen Sportland" neemt Herr Seele deel aan deze relatief nieuwe (onbekende) sport die steeds meer atleten weet te charmeren. Jong en oud kan er deelnemen en het is een ideale snelheidstraining dat je gemakkelijk kan inpassen in uw trainingsschema. Meer over canicrss kan je hier vinden. Ieder jaar zijn er een veel deelnemers in dit prachtig stukje natuur. Ga eens kijken en je zal zien dat het een hoogstaande wedstrijd is. Ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn, ik zit een paar km te ver.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

12 AUGUSTUS??
Nee, dan heb ik al iets.
Gelieve in 't vervolg een beetje vroeger te verwittigen. :-))

Anoniem zei

misschien zal ik eens gaan kijken... thanks voor de tip !

Anoniem zei

hey dag etienne, lopen die gastjes zomaar voor het vuistje weg drie kilometer mee aan jouw snelheid. het moeten supertalenten zijn, tergatjes in wording, hebreselassies avant-la-lettre. zit er dan geen onmeedogend manager-met-toekomstvisie in jou verborgen? och, ik zever maar een beetje, ik heb me steeds geërgerd aan arrogante blanke mannen die zwarte talenten tegen enorme bedragen op de Westers markt gooien. Het is een misdaad.
gegroet. marc

Anoniem zei

Een heel leuke blog heb je hier, lopen in Congo is natuurlijk niet evident. Maar je kan gemakkelijk vanaf half november je conditie opbouwen voor bijvoorbeeld de marathon van Rotterdam, vlak, snel en schitterende ambiance!