dinsdag, november 21, 2006

Sinterklaas

Het einde nadert. Nog enkele werkdagen en dan mogen we ons opmaken voor de grote terugkeer. Op 6 december vatten we de terugreis aan. Geen beter Sinterklaasgeschenk dat ik aan Linda kan geven, denk ik, hoop ik. Ik weet nog niet wanneer ik mijn grote kado-strik zal aandoen. Juist voor het binnengaan van mijn haardstede of reeds op het vliegtuig.
Het is nog wat vroeg om een balans op te maken, maar er moet al veel gebeuren om deze opdracht negatief te beoordelen. Nieuwe ervaringen, nieuwe collega's en een totaal onbekende wereld een klein beetje ontdekt.
Deze voormiddag toch de kans gezien om een 35' te gaan lopen. Niet veel, niet genoeg maar wel voldoende om de spieren niet te laten vastroesten.
Vanavond voor de buis met de collega's -ook Franse- om Anderlecht (zelfs als Brugge supporter) te zien winnen van Lille! Laat ons hopen dat de Belgen vanavond mogen juichen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Anderlecht? Ik dacht dat je een sportblog had?? :-)

Anoniem zei

De belgen mogen juichen, want RSCA heeft een puntje binnen ! Maar geef mij toch maar Club ( die hopelijk de volle pot zullen binnenhalen )

Anoniem zei

Voor mij mag club ook naar de volgende ronde (ook al ben ik een vurig RSCA-supporter). Misschien (als AC Milan een beetje meewerkt) komen we dan elkaar tegen in de UEFA-cup (of ben ik nu te optimistisch...).

Stefaan zei

optimistisch voor Anderlecht. :-)
grapje, alle sympathie voor RSCA. Maar toch meer voor den Club.