woensdag, november 01, 2006

Lopen bij IVAC (1)

Op 28 oktober werd op de atletiekpiste van Izegem de 10000m georganiseerd door de dynamische atletiekclub IVAC. De club die trouwens, opnieuw, tot sportiefste vereniging van Izegem werd uitgeroepen! Aan deze 10km deden 33 atleten mee, de andere leden hadden dienst bij de organisatie, konden hun goede conditie niet vinden of zaten op dat moment juist een paar kilometers te ver. Waar zou ik gestrand zijn in het geval ik had meegedaan? Altijd plezant om de lijstjes te bekijken, tijden te vergelijken en proberen uit te maken waar jezelf zou eindigen. Met de nodige fantasie en overdrijving in de top drie natuurlijk. In werkelijkheid bij de laatste drie misschien. 'k Zal mij toch eens wagen aan een gedurfde inschatting van mijn kwaliteiten ten opzichte van de afgetrainde atleten. 'k Zal die zelfs wereldkundig maken met het risico vierkantig uitgelachen te worden of erger nog, dat ze bij mijn terugkeer zeggen:"bewijs het nu maar een keer".
In een goeie dag (komen nog zelden voor), serieus getraind (heb ik nog maar zelden gedaan) en met een goeie haas (kan ik zelden volgen) zou ik mij toch moeten kunnen nestelen tussen Joost en Ronny.
In een gewone doordeweekse dag zou ik moeten kunnen aanklampen bij Filip Verlinde.

1 opmerking:

Anoniem zei

Etienne, we verwachten u op de piste ergens in maart, voor de volgende 10000m!