dinsdag, september 26, 2006

Slecht weer in Congo

Vandaag was het voor de eerste keer slecht weer. De temperaturen waren toch nog een stuk boven de 20° maar de zon was er meestal niet. Het regenseizoen had zijn intrede al moeten doen, maar het is voorlopig wachten op de hevige neerslag, wat we natuurlijk niet erg vinden. Het bloggen valt dik tegen. 'k Had mij voorgenomen om iedere dag iets te kunnen schrijven maar voorlopig lukt het mij niet. Wat dus nog minder lukt is de andere blogs lezen.
Wat ook tegenviel was het lopen. Zaterdagnamiddag, op het heetst van de dag ben ik met een paar vrienden gaan jogggen. Na een zestal km zag er éénje het niet meer zitten en zijn we samen wandelend teruggekeerd. Te lang in de zon, het avondmaal (Cossas) die ik slecht verteerd heb? In ieder geval heb ik zondag meer op mijn bed gelegen dan rondgelopen. De (Franse) dokter heeft mij een lading medicamenten meegegeven die ik bij iedere maaltijd moest nemen. Na het innemen van de al die medicijnen had ik al geen honger meer, k zat al vol. Gelukkig was het zondag een Off-day en moest er dus niet gewerkt worden. Nu zal ik zeker nog een dikke week wachten vooraleer ik terug wat ga sporten. Nu de fitnesszaal ook in orde is zal ik eerst daar wat met de gewichten gaan smijten.
Wat heb ik zondag gemist? De doop van Achilles, het eerste zoontje van Ann. Eens terug in België zullen we de feestelijkheden in(her)halen!

Geen opmerkingen: