maandag, september 04, 2006

Na de euforie

De dag nadien. Mijn tijd nog eens bekeken. 'k Moet eigenlijk vaststellen dat ik veel sneller moet kunnen. Maar sommigen hadden het er gisteren al over, de afstand zou wel enkele honderden meters langer kunnen geweest zijn. Maar dat telt allemaal niet, 't was voor iedereen even ver. Er zaten een paar nijdige stukjes in, sommige plaatsen modderig en een stenen brug die toch redelijk glad was. Als er bij de start nog een nadarafsluiting tussen mij en mijn hond springt zit er al helemaal geen toptijd in. :-)
Tevreden want mijn doelstelling is bereikt, de organisatie was perfekt en alles is in een zeer sportieve sfeer verlopen. Vlamingen, Franstaligen, Nederlanders, Engelse en Duitse duo's, een hechte familie waar iedereen elkaar het succes gunde.
Wat nu? Gedaan, een beetje afbouwen, enkele maanden alle spierweefsels laten herstellen om in december er terug aan te beginnen.
Herinnert u zich deze nog?
Met een klein beetje "dichterlijke vrijheid" zou je het liedje hieronder wel kunnen meezingen met de woorden:"Running in the free world!"
Toch belangrijk niet? Trouwens, deze song eens op uw mp3-speler meenemen tijdens een trainingssessie,het mag redelijk luid, ongelooflijk!

3 opmerkingen:

Bert zei

Geniet van je 'rust' Etienne!

David aka Letman zei

Etienne, normaal ben ik een 'early adopter' als het gaat om de nieuwste multimedia snufjes of de nieuwste ontwikkelingen op het net maarre deze keer was jij me voor. Tuurlijk had ik al gehoord van YouTube maar dat het zo snel ging gaan, nee, had ik totaal niet verwacht; je kan bijna werkelijk alles terugvinden en dat verbaast me nog steeds. Hilarische stukken uit 'In de Gloria', lang vervlogen en anders oh zo moeilijk vindbare videoclips, .. Prachtig! Fraaie selectie die je maakt trouwens, dat brengt me terug naar de tijd waar ik met m'n vinger klaarzat aan de record-toets van m'n vaders casettedeck om de hits op te nemen uit de top zoveel toendertijd.

Anoniem zei

ik herken wat david zegt, en neil young...rockin in the free world..een toppertje!