maandag, september 18, 2006

Peter in Afrika

Graag had ik jullie iets meer laten weten over mijn "vlucht" naar Congo.
Graag had ik jullie iets meer laten weten over mijn plaatsgebrek in mijn tent.
Graag had ik jullie iets meer laten weten over mijn nieuwe eetgewoontes.
Graag had ik jullie iets meer laten weten over mijn eerste 7km op Afrikaanse bodem maar ...
Het belangrijkste nieuws komt uit West-Vlaanderen. Dochter Ann is opgenomen in het ziekenhuis. Ze geeft het leven geschonken aan een flinke 3,240 kg wegende jongen met de fantastische naam "Achilles".
Voor zijn blog gaat hij in ieder geval iets anders moeten uitvinden!
Nooit gedacht dat ik eerst naar Afrika zou moeten gaan om "pépé" te worden. Nu op zoek naar een geschikt Afrikaans geschenk en vanavond met de collega's een wijntje drinken. U begrijpt dat ik nu wil afsluiten en mij zal begeven naar een gezellig plaatsje (bij Duitse collega's) om daar nog een beetje "bij te praten". Later meer

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nen dikke proficiat uit een plaats in de provincie Brabant die heel wat dichter tegen Achilles gelegen is dan Congo!

Anoniem zei

Hey papa!!
Vandaag bij anneke geweest! Ze heeft moeten bevallen met een spoedkeizersnee, twas eventjes toch wel schrikken want ze had nog steeds maar 3cm opening. Ze hebben haar water gebroken maar haar baarmoederhals wou niet open gaan. Haar weeën duurden 4 minuten aan één stuk en dat was niet goed voor het kindje dus moesten ze medicatie toedienen, maar die medicatie had een negatieve werking op het kindje want zijn hartje daalde telkens!! Dus moesten ze plots enorm vlug ingrijpen en Enzo wist niet wat te doen en was in volle paniek! Ze liepen daar met 10 man naar die verloskamer en ze liepen elkaar bijna omver zei Enzo. Hij hoorde ze vloeken en Anneke roepen omdat ze pijn had. Ze begonnen al te snijden maar Anneke's buik was nog niet helemaal verdoofd dus ze voelde het; vlug nog wat verdoving bijgespoten... Nuja, Kleine Achilles is er toch in één stuk uitgekomen, en hoe! Een pracht van een ventje, heel mooi met zwarte haartjes! Ondertussen is alles in orde met Ann ook, sjanse! Ze was wel erg moe, maar da was wel te geloven. Waarschijnlijk is zondag de doop. Zo!! Hopelijk stel je het wel daar!! We missen je al hoor!! dikke zoen, dochter Laura!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Veel succes daar en als je mijn collega`s nog ziet doe ze de groeten.
En van harte met kleine achilles, indd een hele mooie naam!

Anoniem zei

Proficiat "pépé" Etienne. En na een paar wijntjes spreek ook ik vloeiend Duits.

Anoniem zei

Etienne, vanaf nu mag je bij de "opa's" lopen... Gefeliciteerd! En vraag eens aan die Afrikaantjes wat zij doen om zo snel te lopen...