zondag, september 10, 2006

Midas Dekker

Vandaag rustdag. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn voetbalmakkers eens te gaan bewonderen, 't Was al lang geleden dat ik ze nog eens gezien had. Na eerst op het verkeerde voetbalplein te zijn aangekomen heb ik ze dan toch gevonden op het sportpark te Rumbeke. De ploeg had af te rekenen met gekwetsten, afwezigen en toch hadden ze nog 4 reserven! Wat een weelde! Mijn afspraak was dat ik niet meer zou voetballen maar dat ze me altijd mochten opbellen als ze in spelersnood kwamen. Dat zal dit seizoen niet gebeuren denk ik.
Alhoewel, een polyvalente, technisch sterke, creatieve, vlotscorende middenvelder die een volledige wedstrijd op en neer draaft zouden ze wel nog kunnen gebruiken! :-)
Midas Dekker nog eens bezig gezien in "De zevende dag". Sport maakt niet gezond was zijn stelling! Buiten TV-man en schrijver is Midas ook nog bioloog. Maar ik hoor hem graag bezig. Humor, kan het goed uitleggen en alles moet je met een dikke korrel zout nemen. Hij kan zichzelf relativeren (een ongelooflijke eigenschap) en dat doe ik ook met zijn uitspraken.

Herinnert u zich deze nog? Live bezig gezien. Eén van de beste concerten ooit!

1 opmerking:

Anoniem zei

Een voetballer die zichzelf kan relativeren...ze zijn zeldzaam maar ze bestaan ! ;-)