dinsdag, september 05, 2006

Wat te doen ...

... als je niet meer loopt? Nu ik toch meer dan 2 maanden niet meer zal kunnen lopen moet ik iets anders vinden om me nuttig te maken. Eerst en vooral, morgen ga ik toch nog een beetje lopen (afkicken). Ik kan toch niet iedere avond thuis rondlopen met mijn medaille op mijn borst. Ostentatief voor de neus van vrouw en dochter gaan staan en vragen als ze iets speciaal zien. Naar buiten lopen en nog eens tonen aan mijn hond dat het brons is en als hij de volgende keer zilver wil dan maar langs de correcte kant van de nadar moet lopen!
Nieuws vanuit Kinshasa: de verkiezingen zullen een paar dagen later plaatsvinden. Er moet op bepaalde plaatsen opnieuw geteld worden. Misschien zal mijn verblijf aldaar iets langer duren. Geen probleem, we zien wel, er kan nog zoveel gebeuren.
Als afsluiter uw geheugen nog eens testen: Herinnert u zich deze nog?
Jammer genoeg geen video maar via de link kan je de prachtige video en muziek toch nog eens bewonderen. Allen daarheen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Etienne, ben nu pas aan 't bijlezen na enkele daagjes 'offlinegheid'... proficiat met het brons (ondanks tegenzittend nadarwerk) & hopelijk komt in december de goesting volledig terug om er opnieuw voor te gaan!