woensdag, september 20, 2006

Verbroederen

Inderdaad Johan, mijn Duits was zo goed als perfekt na de zeer goede wijn, al was ik de enige die dat dacht.
Vanavond zijn de Fransen aan de beurt. Eerlijk als ik ben gun ik beiden het plezier om een eurootje te verdienen. Het bloggen zal een stukske moeilijker gaan dan verwacht. De lijnen zijn niet van de beste kwaliteit, meestal moet ik lang wachten, ...
Mijn werkschema is ook zeer variabel. Vroeg gedaan betekent rond 2100hr bureau verlaten en dan nog klaarmaken om te verbroederen. Veel tijd om sportief te blijven zal ik niet hebben. Het is ook zeer warm (tussen 35° en 40°)om te lopen en men raad het ons af -in feite verboden- om te lopen vanaf de duisternis valt. Hier wilt dat zeggen dat het tussen 1800hr en 0600hr donker is. In de velden hier rond onze werkplaats, de enige plaats waar we kunnen en mogen lopen,is er een te groot gevaar voor slangen. Raar want ik denk niet dat ze zo rap lopen als ik.

1 opmerking:

Anoniem zei

hey etienne, raar dat je er over begint. gisteren bij mijn 15 kilometer duurloop liep er de hele tijd een slak voor mijn voeten...