woensdag, september 06, 2006

Een lief muisje

Dat stoppen met lopen lukt niet goed. Vandaag 35' met de "Ivac-ers" meegelopen en toen het erop zat voor mij, volgde als vanzelf:"Tot vrijdag!" Nu moet ik wel gaan.
Sinds gisteren is het toch aangenamer "werken" met mijn PC. Ik vind dat alles er plotseling veel beter uitziet. 'k Heb namelijk een lief, tam muisje gekocht. Het ligt hier ongebonden maar trouw naast mij. (jawel draadloos). Een plezier om mee te werken. Aangesloten in "no time" en dat voor een democratisch prijsje. Ik wil hier geen reclame maken voor bepaalde produkten of winkelketens maar 't is gekocht in de Lidl. Binnenkort ga ik eens kijken wat dat is met die BETA-versie. Maar als het te omslachtig is laat ik alles zoals het nu is. Onze rode duivels hebben een zuinige overwinning behaald in Armenië. 't Zal weer allemaal dik in orde zijn zeker.

Nu nog het nostalgisch rubriekje: Herinnert u zich deze nog?
Prachtige zang, prachtige gitaren, het ideale (levens)ritme. Maken ze dit nog?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beta..... Naar ik vernomen heb, gaat na verloop van tijd iedereen
verplicht worden over te schakelen op de beta versie. 't valt wel mee eens je het gewoon bent. Volgens mij zijn er problemen indien je wat
java scripts gebruikt. Als je overschakelt, zou ik wel de bestaande htlm-template in word kopieren. Daar kan je dan o.a.
terug je je "counter" kopieren in de nieuwe versie. 'k heb nog wel te weinig tijd gehad om alles in detail te bekijken.

Bert zei

tip: muizen lusten géén kaas.

Deze morgen gehoord op Radio 1 uit de mond van Koen!

Anoniem zei

Een Border Colli... Prachtige hond, zeer speels en gehoorzaam, niet ? Ge moet die beestjes waarschijnlijk véél ruimte geven hé...? Ik had vroeger een (paar) Ierse Setter. Mooie hond maar ietswat dom... Nu heeft m'n vader een Jack Russel. Klein maar vinnige, karaktervolle hondjes. Tjah, misschien wordt de volgende ook een Border Colli...