vrijdag, september 08, 2006

Beta, nog even wachten

Even gelezen wat die BETA versie nu eigenlijk inhoud en besloten om toch nog eventjes te wachten met de omschakeling. Er stond onder andere dat er in de toekomst nog veranderingen zouden gebeuren, wel ik zal die toekomst afwachten.
Vandaag de loopschoenen weer aangetrokken en nog gaan lopen ook. 11km waarvan de laatste 3,5km in 14'10". Samen met opwarming en cooling down een dik uur bezig geweest met een gemiddelde HS van 150. 't Is ooit beter geweest. Met een paar loopvrienden toch al enkele weken over een eerste marathon aan het praten. 't Zal er toch eens van komen. Alleen hebben we allemaal een ander (ideaal) tijdstip voor ogen. We zijn er nog niet uit. Ik zou hem liefst in het najaar "proberen". Enkel en alleen als ik een goede voorbereiding heb zal ik me wagen aan die 42km. Wat ik absoluut wil vermijden is dat ik na een marathon een beetje loopmoe zou worden. Met andere woorden, ik wil er één lopen maar nadien moet ik op een terrasje nog van een Duvelke kunnen genieten.
België is één van zijn beste acteurs kwijt. Julien Schoenaerts is overleden. Ter nagedachtenis spelen ze nog eens Daens. 't Is al laat maar 'k zal toch nog eens kijken naar één van de betere Vlaamse films.
Herinnert u zich deze nog?
Dit is wel één van mijn grootste favorieten. Prachtige song met de verrukkelijke Stevie Nicks.

1 opmerking:

Anoniem zei

merci, etienne, voor het terugbrengen van mooie herinneringen. stevie nicks is inderdaad verrukkelijk.
marc