dinsdag, maart 30, 2010

Haas die verkeerd fietst

6km - 31'17" - 11.5km/hr

Vandaag deelgenomen aan de cross op twerk. 6km te overwinnen door 3 toeren te lopen. Eerste ronde in het gezelschap gebleven van Denis P. De 2de ronde heb ik, volgens Denis P, iets sneller gaan lopen aangezien hij moest afhaken. De 3de ronde een beetje gewacht om voor een vriendelijke collega haas te spelen. Leuke cross met een goed gevoel achteraf. En is dat niet het belangrijkste!

@Patrick D: te laat, niet ingeschreven en te veel werk op twerk.

@Geert: ge wilt niet weten waar ik verkeerd ben gereden. Gevaarlijk en vooral, verboden voor fietsers. Aan een kruispunt waar seingevers stonden ben ik de verkeerde richting ingeslagen. Voor alle duidelijk, het is NIET de schuld van de seingevers. Ze moeten zich NIET aangesproken voelen en vooral  NIET gaan staken op zondag.

@Katrien: mijn eerste grote slag zal in Brussel geleverd worden. Tijdens de 20 van Brussel ben ik opnieuw haas van dienst.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Associaal, lacheur... tu as profité de ma vitesse dans le premier tour pour gagner !
Denis

geert zei

is da zoiets als een konijn dat fout springt??