zondag, maart 07, 2010

KENIA

Madrid was nat en kil. Maar al de rest was dik in orde. Guy (50 geworden!!)  is dan ook de ideale reisgenoot, Steven -en zijn gezin- zijn de ideale gastheren/dames.

Het mooie dorpje Alcala de Henares is DE ideale uitvalbasis voor een bezoek aan Madrid. Prado moet ge gewoon eens "ondergaan". (Al heb ik het deze keer niet kunnen doen)

@Gunther: jaloers! Dan moet ge hieronder eens lezen!

Pas terug van een zware werkweek in Spanje :-) en ik mag alweer vertrekken voor een week naar Lombardsijde. Daar staat mij de zware taak te wachten om de Keniaanse "militaire" crossploeg te begeleiden. Zij zijn 1 van de vele deelnemende nationale ploegen die donderdag aan de start staan van het wereldkampioenschap cross country te Oostende.

Dames & heren korte afstand en lange afstand staat op het programma. Mijn taak is om deze meer dan 20 topsporters een week te begeleiden en om hun kleine en grote verzuchtingen op te lossen bij de organisatie. 1 zaak zie ik niet zitten ... meetrainen met die gasten. Klaarstaan met hun trainingsvest zal mij al een grote eer zijn. Misschien zit er wel een feestje in als er één van die toppers op het 3delige podium komt te staan. Aangezien ik ten alle tijde wil klaarstaan voor die gasten blijf ik een weekje in Lombardsijde logeren alwaar ook het team de nachten doorbrengt.

1 opmerking:

Steven zei

Altijd maar die opofferingen brengen, hoe doet ge 't toch?! ;)