zaterdag, maart 27, 2010

Brussel by night

Donderdag had ik een vergadering in Brussel. De vriendenkring 2G kwam nog eens samen om "téén en tander" te bespreken. Samen eten en nadien iets drinken (ne Karmeliet) is altijd plezant. Collega's, ex-collega's, gepensioneerden ... tis niet moeilijk om te raden dat het in den bar (na de vergadering) over den goeien ouwe tijd ging. Mijn verantwoordelijksheidszin had me doen besluiten om, na de toch wel minieme alcoholintoxicatie, de nacht in Brussel door te brengen. Niet alleen, Linda was meegekomen (niet ter controle ... zegt ze).

Nadat alle vrienden terug naar huis waren zijn we een wandelingske gaan maken. Via de Zavel naar de Centraal om dan naar de Grote Martk en de Beurs te gaan. Ne lekkere koffie (maar dure, tzijn criminelen) gedronken in de Fallstaff en tijdens het wandelen chocolade met noten tot mij genomen. Linda moest absoluut chocolade hebben. Om mee te doen. De chocolade heeft niet lang meegegaan.
Suikergehalte moet op pijl blijven tijdens de inspanningen.
Terug via het Justitiepaleis om zo te eindingen in het Brussels Grill restaurant. Een gezellig eethuis, niet te duur en lekker maar ook niet ver van ons hotel. Ne grote, dikke hamburger (met frietjes en salade) smaakte uitzonderlijk lekker. Op een skappelijk uur zaten we in onze nest.
Vrijdagmorgen een lang en lekker ontbijt, nog wat shoppen (zonder te kopen - een overwinning) en dan terug naar de haardstede.

Mijn conditie en gewicht is nog niet op peil maar tmoreel is wel goed.

Geen opmerkingen: