vrijdag, april 02, 2010

Cursus digitale fotografie

4,5km - 27' - 10km/hr

De bedoeling was om een uurke te gaan lopen. Maar als ge onderweg iemand tegenkomt en die persoon is niet in loopplunje, dan verlies je snel een half uur aan "babbeling". kZal het later wel inhalen.
***
Woensdagavond was er weer een zeer interessante les. We kregen meer uitleg over het fotograferen met verschillende lichtinvallen. Niet simpel. kZit op dit ogenblik nog een beetje in het duister te fotograferen. Ooit zal ik het licht wel zien. Vroeger (voor de cursus) was het allemaal zeer eenvoudig. Toestel op automatisch, een paar keer met het vingerke drukken en de beste foto's hou je over. Nu lijkt het wel alsof we met 101 zaken moeten rekening houden. Bijstellen, rekening houden met, juiste sluitertijd, correct diafragma ...
Maar Jonas (lesgever) stelt ons gerust en zegt dat alles goed komt. Nog nooit had hij zo'n sterke, inteligente en talentvolle klas.
tIs zijn 1ste klas :-)

Hieronder enkele beelden die ik tijdens het praktijkgedeelte "belichting" heb "getrokken":

foto boven: Jonas en zijn kruis dat hij wekelijks moet dragen!

foto boven: het blauwe uur

foto boven: horror in de toiletten.

foto boven: ne skone foto

foto boven: nog ne skone foto
foto boven: den stilo ???

3 opmerkingen:

mykelpies zei

hey,

waar waar volg je deze cursus? ik ben ook op zoek naar een goede cursus over fotografie om ook wat bij te leren, ik heb er nu eentje gevonden in koksijde, maar dat zal denk ik echt alleen maar de basis zijn.

Tine

Anoniem zei

They are stupid photo's go to http://www.ronoliver.eu he's an amature to and is so much better.
And he photographed me!
Bye loser!
A,d check my site out so better!
http://boebietje.blogspot.com

From celebirtyblogger Julie Gomez.

Anoniem zei

+ If you wanna say or get a comment do it on club_julie@hotmail.com

++ If you wanna comment an article do it on my (SO MUCH BETTER) blog.

From celebirtyblogger Julie Gomez.