zondag, maart 28, 2010

Fietstraining

50.9km - 2:16:20 - 22.4

Nog ne keer op mijn stalen ros gesprongen om samen met de Dolce Vita vrienden een toerke te gaan rijden. tIs uiteindelijk een solorit geworden. Niemand te bespeuren. Bijna 51km tegen een op momenten felle wind. De bedoeling was de Weverij route te rijden. Alles verliep goed tot ik de vanzelfsprekende verkeerde richting nam. Veel te laat merkte ik dat de omgeving niet meer klopte met die van de vorige keer. Soms zit ik met mijn gedachten zo ver dat ik gewoon niet meer kijk naar de bewegwijzering en gewoon maar aan trijden ben. Zelden kan ik een tocht uitrijden zoals die voorzien is.

Verstrooidheid is één van mijn beste eigenschappen.

Toen ik thuis kwam vroeg Linda als ik me ook mispakt had aan den tijd. kDacht dat ik weeral te laat was maar zo laat was het nog niet ... vond ik. "Hebt ge ook vergeten uw uurwerk door te draaien?" Nu snap ik waarom ik alleen was op de afgesproken vertrekplaats. Mijn uurwerk had ik niet doorgedraaid, maar ik draai soms zelf goe door. Shit happens!

3 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Haha Shits dinges :-) zeg lang geleden dat we u gezien hebben , geen loopjes in het vooruitzicht ? laat het ons weten hé veel grtjes K

Unknown zei

morgen, fietsen in Zeebrugge dan pasta.

Geen zin?

geert zei

ne keer verkeerd rijden heeft ook z'n charmes. Verkeerd rijden op een compleet fout uur is er dan weer over ...