zaterdag, maart 27, 2010

Boekenfestijn Kortrijk

Deze namiddag heb ik een bezoek gebracht aan het Boekenfestijn in de Expo hallen te Kortrijk. Duizenden boeken liggen daar te wachten -aan verminderde prijs- op een nieuwe eigenaar. Linda heeft een aantal kinderboeken gekocht. (veel kindjes in de familie) Mijn keuze viel op:
  1. "RAW ongekookt" (over Artistieke foto's creëren met Photoshop en raw-converters).
  2. "Digitale fotografie - de spiegelreflexcamera".
  3. "100 days in Photographs" - pivotal events that changed the world.
  4. "De puntjes op de ij" van Erik Wijmeersch.
+ een vijftal boeken, gratis met de boekenbon, waarvan de belangrijkste "De man zonder eigenschappen" van Robert Musil.

kDacht dat ik hier mijn slag had thuisgehaald met dit meesterwerk (gratis en voor niks) maar tis ne slag in twater. tIs het 3de deel. Nu moet ik eerst nog de 2 andere delen zien te vinden.

Geen opmerkingen: