zondag, maart 21, 2010

West-Vlaanderen Tribes

5,56km - 34'09" - 9,77km/hr

tIs nog eens gelukt om een toerke te gaan lopen. Geen pijn aan de knieën. Geen last aan de kuitspier. Enkele de enkels die wat stroef aan voelen. tWas niet ver en twas niet lang maar tis een (weeral) begin. Hopelijk zijn we terug vertrokken. Voor een lange en goeie trainingsopbouw.


Deze namiddag ben ik bij toeval naar een matchke gaan kijken. Een matchke football. Niet voor sissies.
De Izegemse, zeg maar "West-Vlaanderen Tribes", duelleerden tegen de Brusselse Bulls. Izegem won. Ze staan momenteel 3de in de stand. De Izegemse ploeg fusioneerde enkele jaren geleden met een Oostendse ploeg en spelen nu afwisselend in Izegeme en Oostende. (of elders?)

Aangezien ik nog foto's moest maken voor de cursus kwam dit op een goed moment.

Een tip aan de ploegen. Ne goeie ex-voetballer zoeken met een perfecte traptechniek. Gewoon voor het omzetten van de "vrije" trappen.

Ik zou de ideale man zijn om mijn vingerke op de bal te zetten. :-)

1 opmerking:

RunningRonald zei

Ik denk dat al je even meespeelt met de heftige mannen je nog veeeel harder kunt lopen :)