dinsdag, maart 02, 2010

Update

Zaterdag: 5km - IVAC 5km piste - 23'54" - 12,55km/hr
Vandaag: 5km - Kw Cross - 23'10" - 12,95km/hr


Zaterdag heb ik nog eens meegelopen op de piste. Hallucinant hoe diep je kan vallen. Zeker als je gewicht serieus toegenomen is, dan komt de "botsing" nog eens zo hard aan. De eerste 3km heb ik nog kunnen aanklampen bij Patrick D. Daarna begon mijn zwanezang. En mijne zang was serieus vals. Foto's trekken van zwoegende pistelopers ging mij beter af.

Vandaag een veldloop te Evere van om en bij een kleine 5km. Officieel was het 5, eerlijkheidshalve moet ik hier melden dat het een stukske minder was. Niettemin, de eerste ronde (2.5km) kwam ik door aan 13' (samen met Denis P). De 2de ronde ben ik iets sneller gaan lopen met een positief resultaat.

kZou graag zeggen dat ik terug vertrokken ben maar ik twijfel eraan. Morgen vertrek ik voor 4 dagen naar Madrid. De eerste avond worden we al verwacht bij vriend en ex-collega Steven S. Hij zal ons op zijn Spaans verwennen. De 2de en/of 3de avond moeten we een verkenning van het dorp Alcala des Henares doen.
Altijd maar werken, nooit eens kunnen rusten.

Zaterdagmiddag ben ik normaal weer in tland om dan maandag voor een weekske naar Lombardsijde te vertrekken ... voor twerk ... weeral. WereldKampioenschap Cross Country. Meer daarover vanuit Madrid.

Digitale fotografie
Morgen zal ik dus voor de eerste keer een les missen maar de opdracht is reeds verzonden. "Reflectie" moesten we proberen in beeld te brengen. Voor de spiegel gaan staan en trekken was geen optie.
Hieronder enkele resultaten. tIs duidelijk te zien dat die van de hand zijn van een groot ... amateur.
(dit zijn beeldekes die niet gebruikt werden voor de opdracht)




Geen opmerkingen: