zaterdag, juni 20, 2009

Nacht van Vlaanderen in beeld.

Deze keer ben ik naar Torhout afgezakt als toeschouwer. Geen conditie, geen trainingsarbeid en nog juist sterk genoeg om hier en daar een fotootje te nemen.

De sfeer op de nacht was uitstekend. Volgens mij hebben de lopers ook genoten. Veel volk en overal ambiance.

Ik kan het niet laten, toch één negatief punt. Ik erger mij serieus aan mensen (meestal jeugdigen) die geen enkel respect hebben voor de lopers. Aan de bevoorradingtafels was het soms hectisch met te vele toeschouwers die gewoon op straat liepen of bleven staan. De lopers moesten soms slalommen. Zelfs de aanwijzingen van de politie negeren ze flagrant. Nadars waren geen overbodige luxe geweest.

Speciale vermelding voor Regis M. Hij heeft deelgenomen aan de 100km bij de wandelaars maar met de bedoeling om een goede tijd neer te zetten (veel lopen). Zijn eerste 100km-ultra is nu een feit met een tijd van 13hr54'47". Een dikke proficiat Regis, ge moogt dinsdag ne keer trakteren op 't werk! En zeggen dat ge nog verloren gelopen zijt ... wat me eigenlijk niet verrast. :-)

Hieronder 4 albums waar jullie naar hartelust kunnen in rommelen en downloaden. U zult enkele bloggers kunnen ontdekken, de atleten van de 100km en de marathon. De bevoorrading tafelkes van de verschillende delegaties, bekende lopers van de streek (Filip Vanhaecke, vader en zoon Colpaert, de organisator, winnaars en onfortuinlijken), sfeer op het podium, randgevallen ...

Gene schrik, ik vraag geen geld voor de foto's en u moet ook geen toestemming vragen ... pluk ze maar. :-)

Nacht van Vlaanderen 2009

Nacht van Vlaanderen - 1

Nacht van Vlaanderen - 2

Nacht van Vlaanderen - 3

1 opmerking:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Bedankt voor de support en de mooie fotokes , heb er meer dan een te goed op de Kasteelloop zaterdag ! tot dan XXX