zondag, juni 07, 2009

3° Herdenkingsloop Rudy Bekaert

13km - 1:03:06 - 12.3km/hr

Op het laatste moment, enkele dagen geleden, heb ik beslist om toch maar deel te nemen aan deze wedstrijd. Niet speciaal getraind en met de 20km van Brussel nog in de benen begon ik eraan met weinig kans op een redelijke tijd.

IVAC had een oproep gelanceerd om deel te nemen aan deze herdenkingsloop. Rudy was een sympathiek lid van onze club en jaarlijks proberen we toch met een aantal IVAC-ers aanwezig te zijn op deze goed georganiseerde wedstrijd.

Niet te snel gestart want dat is dikwijls mijn probleem. Ik probeer soms bij lopers te blijven waarvan ik denk dat ze van mijn kaliber zijn, maar dat is meestal niet de goede keuze. Altijd uw eigen wedstrijd lopen, naar niemand kijken en dat zeker in het begin. Later in de wedstrijd kan ik dan meestal wel met een sterk groepje meegaan om dan in de laatste km's voluit te gaan.

Deze keer was er geen sprake van mee te gaan op het laatste. Katrien, die volgens mij haar wedstrijd perfect had ingedeeld, liep me in de laatste ronde nog voorbij. Sterke dame. De laatste km's (nog een stuk of 2 denk ik) hebben we samen gelopen. Was het niet van Katrien, 'k had het laatste stuk zo rap niet gelopen.

3 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Parolé parolé !! denk dat we ons aan mekaar opgetrokken hebben de eerste ronde zag ik jou mooi in de verte ! maar ik moet (wegen ouderdom :-) ) traag beginnen (diesel) en 2e ronde kon ik je bijna aanpikken maar mijn hrtslag moest en zou laag blijven (orders vn hogerhand) en dan laatste moest ik mijn tempo van 13/u halen (weeral orders! ben gewillig mens he ;-) )en GELUKKIG WAS JIJ DAAR DE LAATSTE 2KMters dus MERCIE !!!en dikke proficiat !!

Tiny zei

Vind je ook niet Etienne dat die mevr. voor mij zich heel gemakkelijk laat sturen. Vooral de "hogerhand"!

natalie zei

Prima geddan hoor. Proficiat.