maandag, juni 15, 2009

Canicross Spiere Helkijn (bis)

Een tevreden canicrosser blikt terug.
Tevreden omdat:
- ik heb kunnen genieten van een lekker en degelijk ontbijt
- ik mijn (klein) steentje heb kunnen bijdragen aan de inschrijvingstafel
- ik aan de inschrijvingstafel heb kunnen genieten van 2 lieve, sympathieke en vrolijke dames: Noëmi en Ingrid. (wat kunnen die tetteren, da zwijgt geen 10 seconden!)
- ik heb kunnen deelnemen aan een prima georganiseerde wedstrijd
- ik vleugels had tijdens het lopen doordat 3 dames speciaal voor mij kwamen supporteren. Dochter Laura, vrouwe Linda en hoogzwangere dochter Kathy die deze morgen het leven schonk een prachtig meiske "Louise". Skoon hé, eerst gaan aanmoedigen op de canicross om daarna het leven te schenken "aan een klein vrouwke"!
- ik met relatief weinig voorbereiding een degelijk tempo kon aanhouden
- ik nadien met alleen maar gezellige mensen heb kunnen babbelen
- ik heb kunnen smullen van een lekkere spaghetti
- ik nog een lekker wijntje kado kreeg van Francis
- ik nog vele lekkere "Kapittels" heb kunnen drinken. Lekker bierke die kan concurreren met de Leffe.

Ge zijt allemaal hartelijk bedankt voor de mooie dag en aan Gunther ... zondag opnieuw hé. Ik zal mijn 6 beste beentjes voorzetten! Ik hoop op een zonnige hete zwoele zweterige dag. En geen wind! :-)

Alleen heiligen drinken Kapittel. Iemand die Kapittel drinkt is automatisch een Heilige!

1 opmerking:

Tiny zei

Oké Sint Etienne