dinsdag, juni 02, 2009

20km van Brussel (bis)

Proficiat aan alle lopers van de 20km van Brussel. 't Was niet evident om in deze "heerlijke" temperaturen te lopen en een goeie tijd neer te zetten.

Ter info, voor wat het waard is, mijn gegevens via mijn Geonaute:
20.35km - 1:57:45 - 10.37km/hr . Er zal dus wel een foutmarge opzitten.

@Nico: Welk vak? 'k Weet het niet. Het vak aan de SPA tent. Ik had het nummer 11845 en in dat voorziene vak ben ik ook gegaan. De 2de groep hazen van 2 uur (Franstaligen) stonden ongeveer 100m rechts achter mij.
Weerbericht voor de komende weken? maar aan de zuidpool zou het toch een beetje uw weer moeten zijn. :-)

Food voor de boekenkast:
"Het stenen bruidsbed" van Harry Mulisch.

Nutteloze weetjes:
* Het Nederlandse woord sinaasappel (appelsien) is afgeleid van China's appel!
* Een vegetariër is iemand die geen vlees en geen vis eet. Iemand die geen vlees maar wel vis eet noemt men een pescotariër.

Geen opmerkingen: