zondag, juni 14, 2009

Morgen meer

Vandaag deelgenomen aan de canicross te Spiere Helkijn. Een wedstrijd die Francis, Noëmi en hun team prachtig hebben georganiseerd. De weergoden waren deze keer niet onze bondgenoten maar door de flexibiliteit van het organiserend team kwam het allemaal dik in orde.

Mijn voornaamste reden tot vreugde is het feit dat ik voor de eerste keer boven de 14km/hr een wedstrijd heb kunnen afhaspelen (dit jaar). Geen wereldschokkend nieuws maar voor mij een sein dat het terug "ok" is en dat ik in de toekomst op beter kan/mag hopen.

Dan toch niet oud en versleten? :-)

Mijn resultaat: 2,580m - 10'27" - 14,8km/hr - 16de op 34 in de categorie "Runners M". Ter vergelijking; 1ste werd Louis Lemmens met 7'52" (19,6km/hr), 34ste André Van Malder met 17'07" (9km/hr).

2 opmerkingen:

Tiny zei

Een mooi tempo Etienne

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Proficiat met je resultaat he, hopelijk ben je er terug wat meer bij. Alvast tot volgende week, voor een revenge... ;-), ik hoop op een temperatuurtje van zo'n 10 gr. ;-);-);-)