zondag, januari 04, 2009

Rustige duurloop

9.9km - 1hr02" - 9.9km/hr
Een rustige duurloop in het gezelschap van kameraad "Des" die ik op het parkoer tegenkwam. Hij was pas opnieuw begonnen na een kwetsuur en zijn tempo lag aan de (begrijpelijke) lage kant.
Gezellige samenloop met als gespreksonderwerp de -meestal gebrekkige- jeugdopleiding in de voetballerij. Voetbal, iets dat ons beiden nauw aan het hart ligt/lag. In het laatste kwartier, die ik alleen liep, heb ik het tempo nog gevoelig opgedreven. Zo kwam ik toch nog bijna aan 10km/hr als gemiddelde.
Mijn nieuwe Pegasus hebben het goed gedaan. Geen pijnlijke voeten of blaren. Deze week zal ik ze nog een paar keer laten wennen aan mijn eigenwijze voeten (ze brengen mij soms op plaatsen waar ik helemaal niet wilde zijn) en mijn onefficiënte loopstijl. Ze zullen zondag mij wel helpen op de LPMM, zoniet dan heb ik nu al een goed excuus voor mijn falen. :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nike Pegasus al 25 jaar ervaring!

Anoniem zei

eueueuh ... ik wil nu niet de spelbreker zijn hé, maar vergeet niet dat je al wat kilometerkes op je schoenen moet gelopen hebben om er een marathon mee te lopen hé ...
btw, beste wensen hé maateke!

Steven zei

héél véél succes zondag, ge gaat dat goed doen! ;)