woensdag, januari 07, 2009

Kerstfeest IVAC bis

Nog altijd niet gelopen deze week, 't was te koud. Morgen ben ik thuis en tussen de transportbeurten die ik moet uitvoeren voor dochter Laura zou ik wel eens durven lopen.

Hieronder nog enkele sfeerbeelden van het Kerstfeestje bij IVAC. Een zeer geslaagde avond, veel "leute en plezier" en de gastoptredens werden door alle aanwezigen zeer gewaardeerd.

"Beter dan de echte" was een veel geciteerde uitspraak! :-)

Ik was één van de "Go-GO-Girls" die "Paul Severs" de nodige ruggesteun gaf tijdens zijn repertoire. "zeg eens meisje" werd door een volle zaal meegezongen.










Ter info: Om uw feestjes op te luisteren kan je ons boeken op het secretariaat van IVAC en dat voor de prijs van ... een paar Leffes :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

schone gespierde benen hebben die gogo-girls ;-)

Stefaan zei

Dat we beiden een voetbalverleden en geen loopverleden hebben is wel duidelijk te zien. :-)Volgend jaar met minirok en string! :-)

Anoniem zei

volgens mij zijn die mannen eigenlijk verklede vrouwen, maar 't kan ook zijn da'k de zaken door elkaar haal ...

Anoniem zei

En Etienne, de reacties vallen nog mee, hé? Onze reputatie is nog niet helemaal stuk. Groetjes, Georgette.