woensdag, januari 14, 2009

Dank u wel ...

Maar een paar kilo's teveel ... maar 't is wel duidelijk :-)

... voor de positieve reacties na mijn marathondebacle.
Inderdaad Geert , de fantastische spreuk:"Zot zijn doet geen zeer"! is duidelijk niet op mij van toepassing. 'k Had wel zeer ... een beetje toch. :-)

Op de site van de LPMM is de definitieve en officiële uitslag te zien. Mijn tijd werd nu 4:36:30. Plaats 175 op 208 aangekomen "karakter" mannekes en vrouwen. Ook zeer veel mooie foto's kan je er nu bewonderen. Ter vergelijking, verleden jaar had ik nog een tijd van 4hr12'.

Maar ik ben weeral ingeschreven voor een volgend marathonwedstrijdje. De Leiemarathon zal mijn volgende escapade worden. En misschien doe ik ertussen nog iets anders dat anderen als stom zouden bestempelen. We zullen zien zei Devillage.

Echt uittreksel uit een Katholiek schoolboek voor de afdeling “Huishoudkunde” voor meisjes uitgegeven in 1960. (4)
Gedurende de koudste maanden van het jaar
Je moet een gezellig vuurtje aanmaken waarnaast hij zich kan koesteren en ontspannen. Uw man zal het gevoel krijgen van in een ordelijke en rustige haven te zijn aangekomen en dat maakt jou ook gelukkig.
Voor zijn comfort zorgen bezorgt jou een enorme persoonlijke voldoening.
En ze begrijpen da niet hé!

5 opmerkingen:

Johan zei

Ben je aan het blozen?Je gezicht slaat rood uit of was het echt zo koud?(grapje)Proficiat hoor met je prestatie ;we hebben allemaal afgezien "als de beesten"!

groetjes

Anoniem zei

Vrouwen kunnen heel selectief luisteren daarom begrijpen ze dat niet!!

Anoniem zei

huh? Hek IK da gezegd?? Oeps ... dan zal 't wel waar zijn zeker ;-)

RunningRonald zei

welke kilo's.. dat is gewoon de wind onder je jack! Ik ga dat boekje echt aanschaffen.. nu nog iemand vinden die 'm wil lezen ;)

rinusrunning zei

Balen van de marathon..maar wel uitgelopen en dat is laten zien dat je sterk bent.
Op naar de volgende.
Groet Rinus.