zondag, januari 18, 2009

Nog niet

Nog altijd geen loopschoenen aan mijn voeten gebonden. Na een marathon mag er al eens gerust worden, een weekske kan geen kwaad. Vanaf morgen (normaalgezien) starten we weer.

Woensdag moet ik wel want ik ben ingeschreven voor de veldcross te Ieper. Een 6-tal km door de modder ploeteren. Dat zal me deugd doen.

Echt uittreksel uit een Katholiek schoolboek voor de afdeling “Huishoudkunde” voor meisjes uitgegeven in 1960. (6)
Luister naar hem
Het zou kunnen dat je een dozijn belangrijke zaakjes aan hem wilt vertellen, maar daarvoor is zijn thuiskomst niet het geschikte moment. Laat hem eerst spreken, herinner je dat zijn onderwerpen belangrijker zijn dan de uwe. Maak ongeveer dat het zijn avond wordt.


't Is al lang geleden dat er hier een muzikaal parelke ten berde werd gebracht. Gloria Gaynor zong jaren geleden al over een groot probleem die ik in mijn "wonderjaren" had. Ik kon soms moeilijk afscheid nemen of naar huis gaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Persoonlijk hield ik meer van je vorige pareltjes The Pogues! Weekje rust na een marathon is prima.

Cremke zei

Weekje rust na de marathon mag, maar er nu weer invliegen hè. Rust roest.