maandag, januari 05, 2009

1ste werkdag

Mijn eerste dag dat ik terug naar Evere mocht sporen en er waren al problemen bij den NMBS. Van zodra er een beetje sneeuw valt of het vriest een beetje teveel dan hebben we problemen bij het spoor. Maar 't was niet te vergelijken met wat er op de weg gebeurde. Content dat ik met het openbaar vervoer onderweg was.

De eerste werkdag is traditioneel een drukke dag. Als we in verlof vertrekken dan stopt de "workflow" niet hé. Dus was het alle hens aan dek en dat zal zo zijn tot en met woensdag. Niet dat het dan stopt of opgelost geraakt. Maar voor mij wel want dan ben ik terug in verlof ... goed hé. Mentale voorbereiding voor zondag.

Nutteloze weetjes:
* Vier pausen stierven tijdens het hebben van seksuele betrekkingen. Leo VII (936-939) kreeg een hartaanval. Johannes VII (955-964) werd doodgeslagen door de echtgenoot van de vrouw met wie hij in bed lag. Johannes XIII (965-972) werd ook vermoord door een jaloerse echtgenoot. En Paulus II (1467-1471) overleed terwijl hij werd gesodomiseerd door een piccolo.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Halve week op en halve week af?

Anoniem zei

WAT? Paulus II gesodomiseerd door een belegd broodje??

Anoniem zei

van problemen bij het spoor kan ik ook wel meespreken. Te koud, te warm, te nat, te droog en we krijgen extra treintijd. Om dan nog maar van in brand vliegende elektriciteitscabines te zwijgen ! ;-)