zondag, januari 11, 2009

De Louis Persoons Memorial

Eindtijd -mijn meting, kan nog aangepast worden- 4hr35'50". 6km kunnen zeer lang zijn zowel in afstand als in tijd. Surtout als dat de laatste zijn van een een marathon. Afgezien! Maar alléé, 'k heb hem uitgelopen en dat was na mijn povere voorbereiding al een prestatie. Sinds 01 december 08 heb ik 112km gelopen met 12.2km als grootste afstand. Veel te weinig natuurlijk. Stom van mij en 'k had in feite nog meer moeten afzien gewoon als pure straf voor mijn ... (vul zelf maar in)
We zijn weeral een ervaring!?! rijker en ik weet wat me te doen staat bij de volgende uitdaging. Een ander schema zoeken. :-)
Zoals Frank zei:" Weeral ééntje dat je kunt toevoegen aan uw erelijst!" 'k Zou het eerder een flaterlijst noemen. :-) Alhoewel, daar kan Frank ook een mondje over meespreken, over pech hebben. :-)

8 opmerkingen:

Cremke zei

Denk dat er zo vroeg op het jaar heel wat marathon-deelnemers zijn die niet de ideale voorbereiding hebben. Het blijft knap om hem helemaal uit te doen. En zoals ze in Gent zeggen "Nie pleujen". Bovendien geeft dit je de mogelijkheid om deze beste marathon v 2009, bij een volgende al reeds te verbeteren.

BTW De mannen hadden het in 1960 precies nog zo slecht niet hè

Anoniem zei

Knap om met een zwakke voorbereiding toch een hele marathon te lopen! Ik kan me iets bij die laatste 6 km voorstellen!

Anoniem zei

Helaba ... niet klagen hé ... ik was nog trager!!!

Anoniem zei

Ik zag je nog passeren en inderdaad het bobijntje was af.
Maar je hebt het toch weeral gedaan, hé, en in heroische omstandigheden.
LPM staat toch weeral op uw "erelijst" en straks spreekt niemand meer over die eindtijden.
Respect !

Anoniem zei

kijk, om een marathon zonder deftige voorbereiding te lopen moet ge goe zot zijn. Je hebt dus niet meer gedaan dan onze vermoedens te bevestigen ;-))
Anderzijds, als je 'm dan toch kan uitlopen, in wat voor tijd dan ook, dan heb je heel wat karakter in huis. Ook daarin zijn de vermoedens bevestigd. Als je nu in je volgende marathon nog even wil bevestigen dat je ook nog een pak sneller kan, dan is 't wel goed zeker?
En ... waar is de volgende?

RunningRonald zei

voorlopig heb je weer een marathon op je lijst staan en die neemt niemand je af. Proficiat!

Steven zei

Proficiat, Stefaan, niet kijken naar de tijd, 't zijn de km's die tellen bij een marathon .. chapeau!!!

Gunther Selena Cujo Dorit zei

Toch weer uitgelopen, dat is regel nummer 1 he. Proficiat !