zaterdag, januari 10, 2009

Rusten & pasta

Vandaag rusten en pasta ... voor wat het waard is. Morgen zal ik vroeg moeten opstaan om op tijd aan de start te komen van de LPMM. En aangezien morgen het "smogalarm" nog altijd van kracht is zal het een lange reis worden richting Genk!

Boeken die ik me onlangs aanschafte:
  • De lijkwade getuigt - Rodney Hoare.
  • The thin red line - James Jones.
  • Doctor Vlimmen - Mr. A. Roothaert.
  • Vlucht voor mij - Herman Brusselmans.
  • De heksenkring - Ward Ruyslinck.


Echt uittreksel uit een Katholiek schoolboek voor de afdeling “Huishoudkunde” voor meisjes uitgegeven in 1960. (3)
Breng orde op zaken
Maak nog een laatste ronde door de voornaamste kamers van het huis juist voor je man thuis komt. Verzamel de schoolboeken, speelgoed, papieren enz. en neem nog vlug het stof af op de tafels.

3 opmerkingen:

Ralf, Loris en Kappo zei

Heel veel succes morgen!!!! Poot van Ralf en Loris

Stefaan zei

Dank u wel Ralf en Loris. 'k Zal mijn best doen maar "de goe vorme is nog verre weg"

Bert zei

Succes!