dinsdag, juli 03, 2007

Zondigen


* Sedert lang heb ik me weer eens gewaagd aan frietjes (3 borden!). Dochter Laura had beloofd om eten te maken en ik kon er dus niet onderuit. Met een lekker stukje vlees heeft het mij allemaal goed gesmaakt. Ook de aardbeien in chocolade gedompeld smaakten heerlijk. Haar vriend Vital was er ook. Daarom betwijfel ik sterk als dat allemaal wel voor mij bedoeld was.
* Nutteloze weetjes:
- Een kilo citroenen bevat meer suiker dan een kilo aardbeien!
- Als je tijdens het uien schillen een kauwgum kauwt, zal je niet wenen.

Heb ik getest en het klopt, kauwgom mag ook iets anders zijn. (toch een niet zo nutteloos weetje)
* Vanavond mijn belastingsaangifte binnengedaan. 'k Ben tevreden want ik ben er vroeger bij dan verleden jaar!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ook eens proberen : uien schillen met ogen toe !
hahaha...

Anoniem zei

De belastingaangifte invullen is nog vervelender dan betalen. Mij is het weer net op tijd gelukt en een uurtje geleden in de bus gestoken.

Anoniem zei

nutteloze weetjes zijn wel grapig altijd

Anoniem zei

dat van die kauwgom is niet zo nutteloos ... ik hoop dat 't ook bij mij werkt, want dan is het een échte live-saver!! Thx, Etienne!