donderdag, juli 26, 2007

Interval op een rustdag

Normaal gezien -een toestand die zelden voorkomt bij mij- was het vandaag een rustdag. Een wandeling met mijn 2 honden was de enige sportieve beweging van enig belang. Maar 'k heb toch maar mijn loopschoenen aangedaan en op het voetbalveld enkele versnellingen geplaatst. Soms met de honden aangelijnd, enkele keren heb ik ze los laten meelopen. Alles is prima verlopen, Zico heeft me maar één keer omver gelopen. Niet erg, 'k heb eens goed rondgekeken en ik denk dat niemand mijn lachwekkende valpartij heeft gezien.
De dader Zico


Nutteloze weetjes
* De ogen van sommige vogels wegen meer dan hun hersenen.
* Sommige insecten kunnen een jaar zonder hun hoofd leven.

In beide gevallen, ik ken zulke mensen!

Uitgelezen: "Nachtschade" door Karin Slaughter. Spannende, slimme, vlotlezende, steengoede thriller. Dit was de eerste van Karin Slaughter die ik las, meerdere zullen volgen.
Kwotatie: 4,5/5.

4 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Die weetjes zijn inderdaad toepasselijk bij sommige mensen ;-) en euuuh ik ken er die zelfs niet meer met beide voeten op de grond staan en dan op hun ...hondjes steken :-))))niet Teinneke ??

Anoniem zei

Hopelijk niet de veel schade door de valpartij? ;-)

Tereze zei

1. dat boek van je wil ik wel eens lenen als het eventjes kan :-)

2. dat niémand je gezien heeft tijdens die wellicht lachwekkende valpartij durf ik betwijfelen, met al die satellieten tegenwoordig weet je nooit, toch?

Anoniem zei

zico wilt zn baasje eens testen zeker ?