zondag, juli 15, 2007

Ezels in Bastogne


Vandaag deelgenomen aan de canicross van Bastogne. Door het te warme weer (+/- 25°C in de schaduw) werden de afstanden ingekort (ten behoeve van de honden en niet van de lopers). Normaal gezien zou ik de 2,4km cross lopen maar uiteindelijk was het een stuk minder ver. Aangezien er geen uitslagen na de wedstrijd werden uitgedeeld en ik traditiegetrouw -weeral- mijn polar heb vergeten af te duwen, ken ik geen tijd. Ik zou op de 6de plaats geëindigd zijn in mijn categorie. Binnen enkele dagen zal de uitslag op hun website verschijnen en kan ik die hier ook wereldkundig maken.


Er waren ook enkele canicrossers van de VCF aanwezig. Pech was er voor Dominique Azou die door de kwetsuur van zijn hond "Rostje" de wedstrijd moest staken. (Rostje = originele naam voor een Pincher met een rosse kleur)


Tony Van Oost was ook in het Franstalig landsgedeelte de sterkste ,


en Jean Pierre Colpaert liep ook een zeer sterke wedstrijd.


De start en aankomst was in de directe omgeving van de oude "Gare de Sud" waar er ook een ezelsfarm is. 'k Had Linda gevraagd om enkele foto's te nemen van de Izegemse atleet maar ik moet vaststellen dat er meer ezels in mijn digitaal machientje zitten. 't Zijn allemaal ezels tesamen was het commentaar. En d'er staat een hele grote tussen ook zei Laura.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zo'n wedstijdje cannicross moet wel eens leuk zijn, helaas ik heb geen hond. Welk ras is hier eigenlijk het meest voor aangewezen?
net als jij droom ik van de marathon. Einde september doe ik mee in Berlijn, met de doelstelling uitlopen!
ik sponsor hierbij ook het goede doel. neem gerust een kijkje op mijn blog!

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

WAT LEUK !!!! Ze zien er nie uit maar tzijn zon schatjes hé , maar euh tis wel moeilijk om iedereen uit elkaar tehalen zenne op de fotos ;-) ;-) jullie hebben het daar leuk zo te zien ... wij vertrekken volgende week vrijdag vr een weekje "Malmedy"