dinsdag, juli 24, 2007

Barre weersomstandigheden

01hr02' - 10km - 9,6km/hr - GHS:132


Regen en felle wind, dat waren mijn partners deze morgen tijdens mijn "oefenloopje". Opboksen tegen de sterke natuurelementen, dan pas voel je uzelf een ...

Een rustige, trage (herstel)training na mijn 2, kort op elkaar volgende, 10km wedstrijden. 't Doet ook eens deugd om niet constant in het oranje en het rood te moeten lopen. ('k Heb het hier niet over de kleur van onze blogtruitjes). Morgen staat er weer een pistetraining op het programma met de IVAC-atleten, donderdag zal ik terug een rustig duurloopje op mijn programma zetten.


't Is al een tijdje geleden dus tijd voor 2 nieuwe weetjes die u niet meteen rijk zullen maken -in euro's- maar misschien toch voor iets nuttigs zullen kunnen dienen:
* Een vrouwenhart slaat sneller dan een mannenhart.
* Het is onmogelijk om te niezen met geopende ogen.

1 opmerking:

RunningRonald zei

slaat een mannenhart dan misschien wel sneller als er een vrouw(enhart) in de buurt is?