dinsdag, juli 17, 2007

Rustige week

55'33" - 10,6km - 11,4km/hr - GHS:137

Vandaag eigenlijk een beetje tegen mijn goesting vertrokken maar al na de eerste meters voelde ik dat het een prima training ging worden. Zeer rustig gelopen met op het einde (laatste 2km) een sneller tempo en dat dankzij de opzwepende muziek op mijn mp3. "I want candy" van Bow Wow Wow deed me minstens 2km per hr sneller lopen. (zie en beluister de clip)
Onderweg geen enkele keer een lastig of moeilijk moment ervaren en ook de knie, enkel en lies deden normaal, niks dus.

Vrijdag loop ik normaal gezien een 10km wedstrijd te Izegem, wijk Bosmolens en zondag ben ik van de partij te Oostende. Daar zullen veel canicrossers aanwezig zijn om hun kunnen te tonen en dit keer zonder hun trouwe hond. De meesten zullen de 5km lopen, ikzelf heb gekozen voor de 10km.


1 opmerking:

Anoniem zei

Pittige training, de juiste muziek doet inderdaad sneller lopen. Succes volgend "druk" weekend!