zaterdag, juli 28, 2007

Wielrennen - Wandelen - Voetballen

Zo ziet mijn zaterdag eruit. Er is eigenlijk maar eentje waarbij ik actief betrokken ben. De andere 2 volg ik -welisweer zeer intens- vanuit mijne zetel.

Het begon met het wielrennen en 't was spannend. Contador reed een goede tijdrit, blijft in het bezit van zijn gele trui en zal hoogstwaarschijnlijk Izegemnaar Bruyneel zijn zoveelste(?) touroverwinning als sportdirecteur schenken. Knap van een 24-jarige, niet gedopeerde renner.

Wandelen heb ik net achter de rug. Met mijn 2 raspaardjes (honden) ben ik een klein uurtje buiten geweest. Eén van de favoriete spelletjes van Zico is achter de frisbee hollen. Plezant maar een nadeel is wel dat hij hem nooit terug brengt, 'k moet er zelf altijd achter gaan om hem dan opnieuw weg te gooien. Chippie doet alles graag als 't maar liggend kan gebeuren.

Vanavond dan opnieuw Club Brugge zien winnen van Anderlecht. Benieuwd hoe de nieuwe spelers zich zullen manifesteren en als Balaban een paar meters meer zal lopen nu er wat meer concurrentie is in de spits.

Aangezien ik niet de ganse namiddag kan sporten zal er nog een "Frostje" achteraan komen. "Frost" één van de beste Britse politieseries aller tijden -samen met Morse- is te zien net na het feestje van Club Brugge. Er is zelfs goed nieuws voor de Frostliefhebbers, er komen zeker nog 2 nieuwe afleveringen erbij!

Morgen trek ik de runningshoes terug aan voor een duurloop van ongeveer een uur!

Geen opmerkingen: