vrijdag, juli 20, 2007

Geslaagde wedstrijd op de Bosmolens

44'48" - 10km - 13,4km/hr - GHS:168 - 54ste op 114

Onder de 45' dus niet slecht voor een loperke van mijn kaliber. Als ik zondag evengoed doe te Oostende dan zal ik dik tevreden zijn.
Het parkoer was er eentje met 1 kleine ronde en dan 4 grote ronden, veel draaien en optrekken met 1 lang stuk dat lichtjes daalde en met de wind in de rug. Iets te snel vertrokken en me dan maar laten inhalen door een groepje dat aan een ideaal tempo liep. De laatste ronde kon ik nog versnellen wat me overtuigde dat ik mijn wedstrijd goed had ingedeeld (ingeschat).
Ook roadrunnerke was van de partij en die liep een dijk van een wedstrijd, knap!

Wie zondag naar Oostende afzakt (ING Run) en daar de "Gele brigade" aan het werk (lopen) ziet dan ben je in feite de canicrossers van de VCF aan het "bewonderen". Overmorgen bewijzen we dat we ook zonder onze hond een knappe tijd kunnen neerzetten ... allé, de meesten toch!

Geen opmerkingen: