maandag, juli 23, 2007

Verdiende rustdag

Daarnet nog eens gaan kijken op de site van de ING run om te "controleren" als de uitslag al gepubliceerd was. Nog nikske. 'k Had eerst wel gevloekt. De uitslagen van verleden jaar staan er nog en ik had het niet gezien. 'k Stond er niet tussen natuurlijk!

Zondag heb ik ietsje sneller gelopen dan vrijdag. Ik ben er ook achtergekomen waarom ik sneller gelopen heb. Geen betere trainingsomstandigheden, geen betere wedstrijdomstandigheden (integendeel), het waren de supporters die het hem deden. Dank u wel voor de -zeer geapprecieerde- aanmoedigingen. 'k Had anders zeker 5' langer gelopen.












3 opmerkingen:

Bert zei

In alle stilte volgde ik (de berichten).
Proficiat, leuk hé die aanmoedigingen.

Homer zei

Ik dacht dat ze in Oostende afriepen dat de resultaten pas woensdag op het net zouden staan...

Anoniem zei

ja, zoals homer al eerder vermeldde : normaal gezien komen resultaten pas woensdag online (samen met enkele foto's)
Ik ben ook aan 't wachten...