vrijdag, juli 27, 2007

Individuele duurloop te Izegem

1hr04' - 12,3km - 11,4km/hr - GHS:144



Rustige training op mijn eentje. Morgen zal ik normaalgezien niet trainen om dan zondagmorgen een lange duurloop af te haspelen.

De canicrossers hebben blijkbaar de smaak goed te pakken. Er staan nog enkele loopwedstrijden op het programma tijdens deze "canicrossloze periode". Op 19 augustus zullen er weer een aantal van de "gele brigade" aan de start staan van de Sirenejogging. Enkelen zullen de 5 en de 10km lopen, ik zal hoogstwaarschijnlijk de 10 miles tot een goed einde proberen te brengen. Ik ben verplicht om wat meer kilometers te doen aangezien ik op 04 oktober deelneem aan een 1/2 marathon te Marche.

Op de foto: Etienne - Michel - Linda

Na de jogging zal er hoogstwaarschijnlijk weer "geterrast" worden (komt van het werkwoord "terrassen"), daarom dat we allemaal (ik toch) zo graag gaan lopen!

1 opmerking:

Anoniem zei

normaal gezien zal ik in middelkerke ook van de partij zijn. (weliswaar zonder Boo)