woensdag, juli 04, 2007

Meergranen brood met omega 3!

Ochtendtraining: 39'21" - 7,57km - 11,5km/hr - GHS:140
Avondtraining:
3km inlopen
minuutjes (1'snel,1'recup - 2'/2' - 3'/3' - 4'/4' - 3'/3' - 2'/2' - 1'/1')
2km uitlopen

Tijdens de interval had ik een onbehaaglijk gevoel in mijn buik en dacht ik dat ik ieder moment de piste zou moeten verlaten voor een sanitaire stop. Toch volgehouden, anders was mijn training naar de ... vaantjes. De 2 km uitlopen, richting haardstede, werd toch tegen een niet onaardig tempo gelopen zodat ik op tijd thuis kon zijn om mijn buikkriebels op te lossen. En dat allemaal te danken aan een zestal sneetjes gezond brood!

Hieronder nog 2 foto's van de Rode Armada tijdens de Kastelenloop. (Met dank aan fotograaf/medeorganisator Johan Ghesquiere) Van links naar rechts: roadrunnerke, Frank, Betty & ikke)



1 opmerking:

Anoniem zei

Omega3 ... was da niet goed oor de darmtransit? ;-)