zondag, juli 22, 2007

De Gele brigade te Oostende


43'12" (volgens mijn polar), dat moet ongeveer de tijd zijn die ik nodig had voor deze ING run. De 10km loop die in werkelijkheid maar +/- 9,7km ver was -gemeten door beëedigd meter Marc- was een prima organisatie. Toch redelijk warm tijdens de wedstrijd, een bijwijlen deftige tegenwind ... ik mag tevreden zijn met mijn crosske en mijn gerealiseerde tijd.
Dit keer was ik niet te bewonderen in de rode kleuren van de "Blogbrigade" maar wel in de geel/zwarte kleuren van de Canicrossersbrigade die deze keer zonder hun viervoeter aan de start kwamen. Geen probleem echter voor de bloggers, die waren kwalitatief sterk vertegenwoordigd door o.a.: Koen 2x, Frank Spencer, Marc, Elastimam ...
Was mijn wedstrijd geslaagd, de "afterrun" was dat zeker ook. Iedereen was in vakantiestemming "surtout" Wilfried die na zijn knalprestatie rijkelijk van de heerlijke "vitammientjes" proefde. Hij was trouwens niet de enige die zichzelf de nodige beloning gunde na de zware inspanning.
Aan lieve Lieve, zeer mooi initiatief, moeten we meer doen.

3 opmerkingen:

Homer zei

He Etienne. Dat was wel een schijnbeweging he, om in't geel te lopen. Ik trachtte aan de finisch fotos te nemen van de bloggers, toen ik een gele tornado zag voorbij flitsen. Je had me totaal verrast!! Knap gelopen!

Anoniem zei

Knappe prestatie, zunne, en met die gele trui, 't was precies Rasmussen, die voorbij zoefde.
Proficiat !

Anoniem zei

Leuk je nog eens (weliswaar veel te kort) gezien te hebben "Etienne"... Die vitamientjes nadien hebben gesmaakt hoor ! Maar bij jou natuurlijk ook, niet ? Tot de volgende !