donderdag, juli 19, 2007

Bosmolens feest! (en loopt)


Morgen, vrijdag 20 julie om 1830hr, is er een stratenloop te Izegem (Bosmolens). U, als geoefend atleet, kunt kiezen tussen 5 of 10 km. De niet zo geoefende loper -zoals ikke- is natuurlijk ook welkom. Deze jaarlijkse prestigieuze wijkfeesten krijgen ondersteuning van IVAC om hun loopwedstrijd in goede banen te leiden. Morgen zal ik dienst doen aan de inschrijvingstafel om me dan ietsje voor 1830hr naar de start te begeven om deel te nemen aan de 10km. De opwarming is voorzien tijdens de eerste 3km! Daarna hoop ik om mijn "gezellig" tempo te vinden en dit gedurende een 5 à 6 km vol te houden om dan de laatste km(s) nog een kleine versnelling te plaatsen. Dit is geen vaststaand plan of een veevuldig ingestudeerde strategie. Alles is vatbaar voor verandering tijdens deze tactisch loop. Die versnelling op het laatste kan bijvoorbeeld -'t zit er zelfs dik in- vervangen worden door rustig uit te lopen.

De Rodenbach moet achteraf nog smaken hé!

2 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Veel sukses !! denk dat je nu al aan gekomen zal zijn , jammer ben ik er niet geraakt (we zitten met het leggen van parket en tis lichtjes uitgelopen, we hebben juist gedaan :-() dus tgaat voor een volgende keer zijn nog een prettig weekend !!het verslag lees ik morgen wel ;-)

Stefaan zei

jammer, u had me naar een nog betere tijd kunnen "supporteren". :-) tot in den draai