donderdag, februari 01, 2007

Runners World van februari ...

een deja vu. Deze morgen, in een krantenkiosk in de metro van Schuman-Brussel, kocht ik de nieuwe Runners World van de maand februari. Dat dacht ik toch. Tijdens de busrit bladerde ik door de lopersbijbel en meteen viel op dat ze een fout hadden gemaakt in hun loopkalender. Zondag 5 februari de "Corrida van 't sas Slijkens". Ik wist zeker dat het 4 februari moest zijn want ik ben van plan om deze wedstrijd mee te lopen. Daarna vond ik het vreemd dat de marathonuitslagen van 2005 erin stonden. En het toppunt, Frank Spencer en het dreamteam. Dat kon toch niet, voor de tweede keer opeenvolgend geselecteerd worden! We weten, Frank is ne speciale, maar ... De cover maar eens gecontroleerd op de datum. Hadden ze me de Runners World van febuari 2006 toch niet verkocht zeker. Wacht maar tot morgen. Dan zal ik zeer beleefd en een beetje verlegen vragen of ze niet de verkeerde boekskes in hun rek hebben gezet en als het mogelijk is om mijn centjes terug te krijgen aangezien ik de nieuw -van 2007- gekocht heb in het station van Kortrijk.

Hieronder kan je luisteren naar een gitaarvirtuoos (speciaal voor Geert Gitaar)met een aparte stem, tevens een hondenliefhebber zoals ik er één ben, maar dan om andere redenen. Bewondering!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wauw ... en jij hebt slechts de normale prijs betaald voor dit collector's item? Wist je dan niet dat op algemeen verzoek alle Runners' met Frank Spencer terug worden uitgebracht met een speciale vintage-cover?