vrijdag, februari 02, 2007

Runners World deel II

47'09" - 9,63km - 12,3km/hr - GHS:161 - kcal:759

Pittige training die al vanaf het begin een redelijk tempo had.

Deze morgen in de metro van Schuman (Brussel). "Mevrouw is er geen vergissing gebeurt met de Runners World magazines die hier te koop zijn. Ze zijn namelijk van februari 2006, kijk maar Frank Spencer staat er weer in." De gazettenmadam:" Dat kan gebeuren, het moet zijn dat ze deze editie terug in de verkoop plaasten, dat gebeurt nog! Kunnen wij niets aan doen" Godver... (dacht ik) En in Kortrijk dan, daar hadden ze de 2007-editie. Die Brusselaars, boerenbedrog, in den West-Vlaanderen zou dat geen waar zijn. Maar ik heb gewoon "Aja ?... ok" gezegd. Ben vertrokken, geen tijd om te discussiëren want ik had nog een bus te nemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend verhaal, Etienne.
Je bent "bij den buk" gezet door die Brusselaars.
Nog rap hun overgeschot opgesolferd aan nietsvermoedende klanten : Je hebt toch niet de nieuwe prijs (van 2007) betaald, hé ?
Ik ben eens benieuwd naar jouw prestatie in die Coopertest.

Stefaan zei

'k was medewerker, ik ken mijn conditie, allesbehalve goed! :-)