maandag, februari 12, 2007

In mijne nest blijven liggen

't Was gisteren dan wel geen slecht weer, 'k ben toch in mijn bed blijven liggen. Maar dat is omdat ik een zeer goede leerling ben en altijd gehoorzaam! Coach Mario heeft heel duidelijk gezegd dat ik moest luisteren naar mijn lichaam. Wel, gisteren zei mijn -nog niet zo goed afgetraind- lichaam, blijven liggen. Tegen mijn goesting ben ik blijven liggen. :-)

Vandaag wel goed getraind. De reden; omdat mijn lichaam daar naar vroeg.
1km opwarming - 10x 100m heuvel op (en af) - 1km snel aan 3'45" (lichtjes bergaf) - cooling down. Met andere woorden, 44' bezig geweest om 7,5 km af te leggen. Morgen zal mijn lichaam er weer naar vragen, 'k voel het nu al.

1 opmerking:

Johan zei

't is goed om eens te horen, als ik naar mijn lichaam zou luisteren kom ik alleen in 't weekend uit mijn bed...