dinsdag, februari 27, 2007

Canicross werk


Op de site van de Vlaamse Canicross Federatie hebben we er nieuwe rubriek bij. FAQ! Met andere woorden, veel gestelde vragen. En deze rubriek zal ik, samen met Nicky en Steven, bijhouden. Sedert mijn naam en mailadres verschenen is op de site heb ik al een aantal vragen gekregen van kandidaat canicrossers. Deze toch relatief jonge sport blijft jaar na jaar groeien. Ieder nieuw seizoen mogen we een aantal nieuwe atleten (recreant en competitiegerichte lopers) begroeten. We blijven ook groeien omdat er weinig afvallers zijn. Eenmaal de sportievelingen gebeten zijn door de canicrossmicrobe blijven ze komen. Dit is zeker ook de verdienste van het bestuur die telkens zorgt voor zeer goed georganiseerde wedstrijden. Hoogstaande sportieve uitstapjes voor gans het gezin!


Sportieve bloggers, kom gerust eens af en snuif de sfeer op deze gezellige wedstrijden. Ben je in het bezit van een hond, breng hem/haar mee. Waarschuwing: het is zeer verslavend en zeer moeilijk om weer af te kicken!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ben net begonnen met 'goudvisslingeren' ... ook zeer verslavend maar in 't donker moeilijk om je huisdier terug te vinden ... misschien moet ik de overstap toch maar overwegen ...

Stefaan zei

Altijd welkom Geert

Anoniem zei

Etienne, het is er nog niet van gekomen maar als de mogelijkheid zich biedt in de toekomst, dan zal ik zeker eens proberen af te komen (met de kleine Jack Russel) We zien wel. Het ziet er iniedergeval zeer leuk uit, die canicrossing ! Zoals je zelf al vermeld : plezier voor gans het gezin !

Anoniem zei

by the way, ben jij dat met één van je border collie's ( op de foto ) ???

Stefaan zei

KJ. Yep dat is mijn Border (Zico) en Etienne in een poging de helling af te lopen zonder te vallen.