zondag, februari 04, 2007

Te laat

heb ik de mail van coach Mario gezien. Inderdaad, Mario is vanaf nu ook mijn persoonlijke trainer en hij heeft me zonet het schema doorgemaild. Eerste trainingsdag: vandaag! Sorry, te laat in mijn mailbox gekeken. In het voetbal zou dat straftraining worden. Wat heb ik wel gedaan. Met mijn oude schoolvriend Rik, die mij gisteren opbelde, een uurke (1hr12') gaan fietsen aan een pittig tempo. Normaal wou ik naar Oostende gaan voor de eerste wedstrijd van het Oostends criterium, maar dat is dus niet doorgegaan. Een vriend en mijn dochter hebben me opgeëist. Ik ben trouwens van plan om iets meer op mijn fiets te kruipen aangezien ik in maart enkele "Bike en Run" wedstrijden wil meedoen. En vanaf morgen zal ik het schema van coach Mario zo stipt mogelijk volgen!

Geen opmerkingen: